سفارش تبلیغ
صبا ویژن






  • دیدار
    (سه شنبه 88/6/24:: 12:59 صبح)
  • احمد ح

    چگونه بگویم که قابلش دانی       چند بیتی است تحفه درویش

    تمام نمیشود مگر تمام کنم       که تمامی ندارد انکه من تمام کنم

    ندیده دیدمت و ندیده میبینم         که نادیده گر بگیرمت، ندیده میمیرم

    ندیده سلام گفتمت و ندیده گفتی علیک     خداحافظ نمی گویم، اگر نبینمت به علیک

    چگونه بگویم که باورش داری      که احمد مشتاق است و نمیگویی لبیک

    من این دو سه بیت را برای تو گفتم     گر تو قابل بدانی به سلام و علیک


    نظرات شما ()


  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • شکایت
    آنکه ایمانش را خالص کرد، هدایت یافت . [امام علی علیه السلام]
  •  RSS 
  • خانه
  • شناسنامه
  • پست الکترونیک
  • ورود به مدیریت وبلاگ
    کل بازدید : 4748
    بازدید امروز : 0
    بازدید دیروز : 2

    ........... درباره خودم ...........
    شکایت
    احمد ح
    ........... لوگوی خودم ...........
    شکایت

    ..... فهرست موضوعی یادداشت ها.....
    خاطرات روزانه .
    ............. بایگانی.............
    تابستان 1388

    ..........حضور و غیاب ..........
    یــــاهـو
    ............. اشتراک.............
      ........... طراح قالب...........